De pedofilie-fetisj

juli 18, 2010 at 7:34 am 2 reacties

Hieronder mijn bijdrage aan het recente pedofilie-debat in het salon, waarin iedereen een beetje gelijk had. (TR)

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

HOEZO OMERTA? GELD KOST TIJD

2 reacties Add your own

  • 1. jefc  |  juli 19, 2010 om 8:08 am

    Geen eigen werk, begrijp ik. Zwaar symbolisch, blijkbaar. Voor mij mag er gerust een woordje uitleg bij.

    Beantwoorden
  • 2. tom  |  juli 19, 2010 om 7:35 pm

    Ik wou enkel nog wat verwarring zaaien. Het tafereel is voor vele interpretaties vatbaar; je kunt er je gelijk in bevestigd zien maar ook je erdoor geprovoceerd voelen. Meer uitleg later misschien. Ik heb het momenteel erg druk…

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Categorieën

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Doe mee met 1.204 andere volgers


