BERICHT

oktober 19, 2011 at 7:08 am Plaats een reactie

Toen andere journalisten begonnen mee te werken aan mijn blog, hebben we ‘het Salon Van Sisyphus’ opgestart. Mijn eigen blog werd daardoor overbodig en inaktief. Nu heb ik besloten om hem uit zijn winterslaap te wekken. Omdat ik soms teksten tegenkom die ik interessant vind maar minder geschikt voor het Salon. Hetzij omdat ze vanwege hun inhoud weinig belangstelling zouden opwekken in het Salon, hetzij omdat ze in het Engels zijn (ik vind dat we niet mogen overdrijven met anderstalige teksten in het Salon, ons publiek is tenslotte Nederlandstalig).

Ik begin met een tekst die werd uitgedeeld tijdens een betoging van de Occupy Wall Street- beweging.

U vindt hem hier

Tom Ronse

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Occupy en Tea Party: Eén Strijd? OCCUPY MUSIC

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Categorieën

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Doe mee met 1.204 andere volgers


